دانلود بهترین و پرطرفدارترین آهنگ های جدید ۹۸ – 98 یکجا لینک مستقیم

سوپرایز ویژه رز موزیک، دانلود گلچین پرطرفدارترین و بهترین آهنگ های 98 شاد و غمگین موزیک پاپ ایرانی خواننده های معروف یکجا.

این مجموعه هر روز آپدیت خواهد شد و بزرگترین مجموعه دانلود آهنگ های پرطرفدار جدید 98 خواهد بود.

لطفا این مجموعه رو با دوستان خود به اشتراک بگذارید و نظر خود را با ما در میان بگذارید.

“فایل زیپ در انتهای پست”

آپدیت شد

دانلود گلچین آهنگ های پرطرفدار جدید 98

لیست دانلود آهنگ های پرطرفدار جدید 98 :

  • رضا بهرام-آتش
  • اشوان-بخند
  • حامد برادران-فقط باش
  • سینا شعبانخانی-به هیشکی نگو
  • حمید اصغری-من بی تو
  • مرتضی پاشایی-انتظار
  • علی اصحابی-خیال باطل
  • روزبه نعمت الهی-ای یار غلط کردی
  • میثم ابراهیمی-سنگدل
  • هوروش بند-دلم پریشونه
  • احمد سعیدی-ناز نکن
  • گروه ایهام-خدا نگهدار
  • محسن یگانه-موهات
  • رضا بهرام-شبهای بعد از تو
  • مرتضی اشرفی-جان جانان
  • مازیار فلاحی-نازنین
  • مهدی یراحی-اهل النخل
  • حمید طالب زاده-وای به حالم
  • رضا بهرام-گل عشق
  • مسعود روح نیکان-دیوونگی داشت
  • مصطفی پاشایی-عاشقتر از من
  • علی ابراهیمی-شب بارونی
  • ماکان بند-دو تا ستاره
  • مسعود صادقلو-خاص بودیم
  • محسن چاوشی-ای عشق
  • مرتضی اشرفی-باختم
  • مهدی جهانی-اگه بودی
  • حمید هیراد-دهه شصت
  • سیروان خسروی-درست نمیشم
  • مرتضی سرمدی-دیوونم کردی
  • سالار عقیلی-تنها می مانم
  • محسن عباسی-دیوونه ی ناز
  • فریدون آسرایی-شب روشن
  • رضا یزدانی-عشقت
  • حجت اشرف زاده-دلم گریه میخواد
  • رامین بی باک-ادامه نمیدمت
  • سهیل رحمانی-خیس میشم
  • علی ارشدی-من نباختم
  • حسین توکلی-ای کاش
  • امین مرعشی-جون بخوا
  • رضا یزدانی-میرسم به تو
  • سینا سرلک-دختر گل فروش
  • ماکان بند-خدا
  • مرتضی اشرفی-چجوری دلت اومد
  • مهدی احمدوند-قرار
  • شهرام شکوهی-به من برگرد
  • احسان خواجه امیری-باید برگشت
  • علیرضا روزگار-دارم کم میارم
  • محسن ابراهیم زاده-وابستگی
  • مهراد جم-غمت نباشه
  • میثم ابراهیمی-دوتایی
  • فرزاد فرخ-عاشق خجالتی
  • امیرحسین افتخاری-نیمه ی پنهان
  • علی یاسینی-هر جای شهر
  • حسین توکلی-عاشقانه بیا
  • مهراد جم-شمال
  • هوروش بند-ادامه میدمت
  • مسعود روح نیکان-تعصب
  • رضا بهرام-آرامشی دارم
  • پازل بند-دنیام شدم رفت
  • سینا درخشنده-حواسم هست بهت
  • مسعود صادقلو-وابستگی
  • محسن ابراهیم زاده-دوره کردم
  • بهنام بانی-فقط برو
  • محسن چاوشی-شبی که ماه کامل شد
  • رستاک-باید رفت
  • ایهام-تب و تاب
  • سامان جلیلی-عاشقتم
  • یاسین ترکی-8181
  • رضا شیری-دلی میخوامت
  • روزبه بمانی-یعنی تموم
  • علیرضا طلیسچی-سخت گیر
  • بهنام صفوی-بازی
  • عماد طالب زاده منو-عاشقم کرد
  • مسعود صابری-من
  • هوروش بند-شبای نیلوفری
  • مهراد جم-شیک و پیک
  • بابک جهانبخش-زندگی ادامه داره
  • مهدی احمدوند-درد
  • نیما علامه-اتفاق خوب
  • سیامک عباسی-ادامه بده
  • احسان خواجه امیری-پاییز مسموم
  • امیر رشوند-آخرشو بگو
  • آرون افشار-گیسو پریشان
  • امو بند-با تو
  • سون باند-وقت و بی وقت
  • حمید طالب زاده-دلیل زندگی
  • رضا صادقی-به تو مدیونم
  • سینا درخشنده-خوش خنده ی من
  • سیروان خسروی-تنها نذار
  • ایمان غلامی-یادش رفت
  • حمید هیراد-ای وای
  • احسان خواجه امیری-یکیو دارم
  • شهاب مظفری-خودت
  • علیرضا پویا-من و تو
  • مسعود صادقلو-بی عاطفه
  • امید جهان-ای وای
  • محسن ابراهیم زاده-پروانه وار
  • محمد معتمدی-آفرینش
  • امیر عباس گلاب-بماند
  • پدرام پالیز-عاشقترینم
  • فاتح نورایی-میگذرم ازت
  • اسب وحشی-امیر عظیمی
  • کامران مولایی-عوض شدی
  • گرشا رضایی-عکسای آخر
  • مهدی یغمایی-شهر آشوب
  • امین و امید-بی غرور
  • احمد سلو-سلطان قلبم
  • علی لهراسبی-تو رو دارم
  • پویا بیاتی-عاشق
  • شایان اشراقی-عشقتو دارم
  • علیرضا روزگار-دختر ترک
  • ایوان بند-چهل گیس
  • علی عباسی-غزل خانوم

اهنگ های جدید سال 98

1-دانلود آهنگ جدید شهرام شکوهی-به من برگرد

به من برگرد دلگیرم به من برگرد افسرده ام

صبوری خسلت من بود ولی حالا کنارم

Download


منبع:

بهترین اهنگ های جدید ۹۸